SPONSORCASE: CERES | +100.000 I ORGANISK RÆKKEVIDDE PÅ FACEBOOK

20.01.2022 09:44

I en konkurrence på AGF's Facebook profil ramte Ceres over 100.000 personer organisk uden brug af annoncering.

Formål

Ceres er et stærkt brand i Aarhus. Men Ceres har ligesom alle andre virksomheder stadig et behov for at øge deres kendskabsgrad og ikke mindst skabe engagement hos deres kunder og potentielle kunder. Derfor har Ceres, Royal Unibrew, et strategisk samarbejde med AGF, hvor eksponering og fanengagement er ét af mange elementer som der er fokus på i samarbejdet.

KONKURRENCEFORMAT

I videoen skiftede dåserne og trøjerne position og konkurrencen gik derfor ud på at man skulle få tre på stribe. Enten skulle Ceres dåserne eller AGF-trøjerne være på række. For at deltage i konkurrencen skulle deltagerne derefter uploade et billede i kommentarfeltet af at de havde fået tre på stribe.

UDFØRSEL

Ceres var afsender på en Facebook konkurrence på AGF's Facebook profil hvor man kunne vinde en AGF trøje, to rammer Ceres og to Faxe Kondi Goodiebags.

RESULTAT

Konkurrencen nåede ud til mere end 100.000 unikke personer organisk, uden annoncering, og med mere end 3.500 kommentarer.

Med meget få midler og ressourcer skabte vi på den måde stor synlighed og højt engagement i samarbejde med Ceres.

RELATEREDE SPONSORCASES

AGF x Østjysk Vinforsyning: 44 virksomhedsleads og +2000 solgte gaveæsker

Hør Thomas Sivholm fra Østjysk Vinforsyning sætte ord på partnerskabet med AGF og på udbyttet af kampsponsoratet, som førte til 44 virksomhedsleads og +2000 solgte gaveæsker

SPONSORCASE: ØSTJYSK VINFORSYNING

AGF x Lendo: Billigste konverteringsmedie

Læs hvordan AGF, via digitale og analoge kampagner, har bidraget til flere konverteringer og et øget brandskendskab for Lendo.